Wij vinden het natuurlijk ontzettend leuk om te lezen hoe de overnachting(en) in onze B&B is ervaren.
Schrijf je ook een review of berichtje?
53 berichten.
Heerlijk 2 nachten in de omgebouwde paardenstal geslapen.
Een soort van bedstee met 2 bedden en een bedslaapbank in de kamer.
‘s Morgens wakker worden door de vogels met daarna een voortreffelijk ontbijtje verzorgd door eigenaresse Thea.
Voor mensen die van wandelen en rust houden is dit een schitterende lokatie en laat je niet afschrikken door het AZC 7 km verderop want daar heb je totaal geen last van.
Voor ons zeker een adres om te onthouden bij deze gastvrije mensen in een verzorgd appartement.
24 december 2025
Dank je wel dat we op zo’n kort termijn bij jullie terecht konden.
En dan ook nog op zo een fantastische mooie locatie en een geweldig mooi appartement!
Ontbijt was perfect.
We komen zeker nog eens terug!
Liefs uit Limburg
Ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen
We hebben genoten en heerlijk geslapen en een geweldig ontbijt gehad!
We zullen jullie zeker aanbevelen !
Lieve groetjes,
Geertje,Wendy en Dieny
2 december 2025
Evert thing was alright, my complimenten!
Hallo Thea,
Wat een geweldige plekhier!
Volgende keer komen we weer hier.
Groetjes,
Bernadette en Mariand
20 november’25
Hallo, hallo
Wat een heerlijke plek, alles tip, top in orde!
Wij waren er maar voor 1 nachtje, maar leek meteen thuis😀
We noteren dit adres en wie weet komen we dan nog eens voor een paar dagen.
Groetjes John en Monic uit Oss
12 november 2025
Bedankt ! Voor het logeren!
We hebben weer genoten en op bezoek bij onze kinderen is een prachtige combi!!
Ik kom weer eens op de fiets.
Tot snel!
Laura en Maarten
8 november
Een Blix bezoek naar Nederland en 1 overnachtinghier in het appartement.
ZALIG!!
Zo stil, lekkere bedden, super schoon en zeer vriendelijke gastvrouw🤗
We hebben kort maar zeer genoten.
Dankjewel
Jeanette en George
Wij verbleven hier in het appartement “ de paardenstal “ van 9 t/m 12 oktober
Wat een prachtige B&B!
Heerlijke bedden,
Alles netjes en schoon,
Gezellig ingericht,
Prachtige locatie en terrein,
Goed ontbijt,
Lieve gastvrouw,
Schattige hond.
ALLES WAS TOP!!
Dank jewel!
P.s. Thea bedankt nog voor ‘t meedenken mbt onze logeerbedden!
19-21 juli
Alles was prima!
Het gebied is ook heel mooi
Tot ziens
Marion& Dick
14-18 juli
Fijn verblijf gehad!!
Wat we zagen:
Eekhoorn die de boom inklimt
Hertje die kwam grazen in de tuin!
Reiger (jonge)die op de weg stond en niet wegging
Toen we 5 meter van m af parkeerde.
Stefan, Lily en Kim.
Suf unsere 4- tägigen fahrradtour sind wir fur 1 nacht in Ter Apel geblieben.
Gemütliche interpunctie,
Nette menschen,
Schöner aufenthalt!❤️
Lieve grüsse,
Fam. Koenders sus Bremen
20/7/25 in de blokhut
Een onverwachte verrassing !
En net mazzel dat de blokhut nog voor 1 nachtje beschikbaar was
Heerlijk geslapen!
Een erg leuke blokhut en een zeer gastvrij welkom!
Erik & Aletta
Barendrecht
16/24 juni
Lieve Thea en Willem,
Jullie waren weer gastvrij zoals altijd.
Lekker ontbijt erbij en buiten van het super mooie weer te genieten.
Dank jullie en tot de volgende keer.
Daan& Carolien en Tommy de LsbradorXXX
23 juni
Na een geslaagd pagefestival in “Knoal” heerlijk geslapen!!
Fijne blokhut met ALLES erop en eraan
Ook fijne douche direct warm water als je m aanzet.
Dank dank!
Volgende festival mag ik dan weer komen?
Vriendelijke groeten
Aris
21/6/25
Konden we nog maar wat langer blijven!🤗
Dank jullie wel voor het gastvrije ontvangst,
Het ontbijt en de prachtige plek!
( wat een leuk detail, zelfs een stempeltje van ‘t Ossenschot op de verse eitjes👍
Een hartelijke groet
Stefan & Lydia
20 juni
Liebe Thea
Viele dank für deine gastfreuntlichkeit, und dieser schöne blockhutte!
Irh habt hier wirklich eind sehr schöne aanlagen/hof
Liebe grusse
Jula und Jonas
Beste Thea
We waren 19 juni 2025 in de blokhut.
Bedankt voor je gastvrijheid.
Wij hebben hier samen met onze kleine heerlijk genoten in de blokhut.
Heel leuke diertjes gezien en je komt hier helemaal tot rust!!
Bedankt ook voor het heerlijke ontbijt!!
Groetjes Stein, Abigail en Zoyana. 🥰
7 juni in de blokhut.
Dank jullie welvoor deze fijne plek om even tot mijzelf te komen.
Het was precies wat ik nodig had, deze rust en zo dicht bij de grond slapen.
Alles was schoon en voelt heel fijn.
Ik wens iedereen die hier verblijft veel genoegen!
Nathalie
Lieve Thea,
Jammer genoeg warenmaar 1 nachtje in jullie mooie en gezellige B&B.
We hadden best langer willen blijven.
Heerlijk geslapen en genoten van de rust en de leuke inrichting!
Wie weet tot ziens en veel dank.
Lieve groetjes van:
Sasja, Simon,Malou, Jess,Sylvia,Levi Job en Riley