Gastenboek

Wij vinden het natuurlijk ontzettend leuk om te lezen hoe de overnachting(en) in onze B&B is ervaren.

Schrijf je ook een review of berichtje?

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
53 berichten.
Marco Westra Marco Westra uit Hellendoorn schreef op 28 april 2026 om 9:35 pm
Heerlijk 2 nachten in de omgebouwde paardenstal geslapen. Een soort van bedstee met 2 bedden en een bedslaapbank in de kamer. ‘s Morgens wakker worden door de vogels met daarna een voortreffelijk ontbijtje verzorgd door eigenaresse Thea. Voor mensen die van wandelen en rust houden is dit een schitterende lokatie en laat je niet afschrikken door het AZC 7 km verderop want daar heb je totaal geen last van. Voor ons zeker een adres om te onthouden bij deze gastvrije mensen in een verzorgd appartement.
Bert Bert schreef op 26 december 2025 om 1:25 pm
24 december 2025 Dank je wel dat we op zo’n kort termijn bij jullie terecht konden. En dan ook nog op zo een fantastische mooie locatie en een geweldig mooi appartement! Ontbijt was perfect. We komen zeker nog eens terug! Liefs uit Limburg
Geertje,Wendy en Dieny Geertje,Wendy en Dieny schreef op 26 december 2025 om 1:20 pm
Ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen We hebben genoten en heerlijk geslapen en een geweldig ontbijt gehad! We zullen jullie zeker aanbevelen ! Lieve groetjes, Geertje,Wendy en Dieny
Fhedor Fhedor schreef op 26 december 2025 om 10:13 am
2 december 2025 Evert thing was alright, my complimenten!
Bernadette en Mariand Bernadette en Mariand schreef op 26 december 2025 om 10:10 am
Hallo Thea, Wat een geweldige plekhier! Volgende keer komen we weer hier. Groetjes, Bernadette en Mariand
John en monic John en monic schreef op 26 december 2025 om 10:07 am
20 november’25 Hallo, hallo Wat een heerlijke plek, alles tip, top in orde! Wij waren er maar voor 1 nachtje, maar leek meteen thuis😀 We noteren dit adres en wie weet komen we dan nog eens voor een paar dagen. Groetjes John en Monic uit Oss
Laura en Maarten Laura en Maarten schreef op 26 december 2025 om 10:00 am
12 november 2025 Bedankt ! Voor het logeren! We hebben weer genoten en op bezoek bij onze kinderen is een prachtige combi!! Ik kom weer eens op de fiets. Tot snel! Laura en Maarten
Jeanette&george Jeanette&george schreef op 26 december 2025 om 9:56 am
8 november Een Blix bezoek naar Nederland en 1 overnachtinghier in het appartement. ZALIG!! Zo stil, lekkere bedden, super schoon en zeer vriendelijke gastvrouw🤗 We hebben kort maar zeer genoten. Dankjewel Jeanette en George
Fedor en cindy Fedor en cindy uit Vlijmen schreef op 12 oktober 2025 om 1:08 pm
Wij verbleven hier in het appartement “ de paardenstal “ van 9 t/m 12 oktober Wat een prachtige B&B! Heerlijke bedden, Alles netjes en schoon, Gezellig ingericht, Prachtige locatie en terrein, Goed ontbijt, Lieve gastvrouw, Schattige hond. ALLES WAS TOP!! Dank jewel! P.s. Thea bedankt nog voor ‘t meedenken mbt onze logeerbedden!
Marian Marian schreef op 23 juli 2025 om 10:58 am
19-21 juli Alles was prima! Het gebied is ook heel mooi Tot ziens Marion& Dick
Stefan Stefan schreef op 23 juli 2025 om 10:49 am
14-18 juli Fijn verblijf gehad!! Wat we zagen: Eekhoorn die de boom inklimt Hertje die kwam grazen in de tuin! Reiger (jonge)die op de weg stond en niet wegging Toen we 5 meter van m af parkeerde. Stefan, Lily en Kim.
Janka Janka uit Bremen schreef op 23 juli 2025 om 10:42 am
Suf unsere 4- tägigen fahrradtour sind wir fur 1 nacht in Ter Apel geblieben. Gemütliche interpunctie, Nette menschen, Schöner aufenthalt!❤️ Lieve grüsse, Fam. Koenders sus Bremen
Erik&Aletta Erik&Aletta uit Barendrecht schreef op 21 juli 2025 om 12:13 pm
20/7/25 in de blokhut Een onverwachte verrassing ! En net mazzel dat de blokhut nog voor 1 nachtje beschikbaar was Heerlijk geslapen! Een erg leuke blokhut en een zeer gastvrij welkom! Erik & Aletta Barendrecht
Daan en caroline Daan en caroline uit Zoetermeer schreef op 30 juni 2025 om 2:11 pm
16/24 juni Lieve Thea en Willem, Jullie waren weer gastvrij zoals altijd. Lekker ontbijt erbij en buiten van het super mooie weer te genieten. Dank jullie en tot de volgende keer. Daan& Carolien en Tommy de LsbradorXXX
Aris Aris uit Zaandam schreef op 23 juni 2025 om 1:19 pm
23 juni Na een geslaagd pagefestival in “Knoal” heerlijk geslapen!! Fijne blokhut met ALLES erop en eraan Ook fijne douche direct warm water als je m aanzet. Dank dank! Volgende festival mag ik dan weer komen? Vriendelijke groeten Aris
Stefan & Lydia Stefan & Lydia schreef op 23 juni 2025 om 1:13 pm
21/6/25 Konden we nog maar wat langer blijven!🤗 Dank jullie wel voor het gastvrije ontvangst, Het ontbijt en de prachtige plek! ( wat een leuk detail, zelfs een stempeltje van ‘t Ossenschot op de verse eitjes👍 Een hartelijke groet Stefan & Lydia
Jula&Jonas Jula&Jonas schreef op 20 juni 2025 om 11:36 am
20 juni Liebe Thea Viele dank für deine gastfreuntlichkeit, und dieser schöne blockhutte! Irh habt hier wirklich eind sehr schöne aanlagen/hof Liebe grusse Jula und Jonas
Stein, Abigail en Zoyana Stein, Abigail en Zoyana schreef op 19 juni 2025 om 11:50 am
Beste Thea We waren 19 juni 2025 in de blokhut. Bedankt voor je gastvrijheid. Wij hebben hier samen met onze kleine heerlijk genoten in de blokhut. Heel leuke diertjes gezien en je komt hier helemaal tot rust!! Bedankt ook voor het heerlijke ontbijt!! Groetjes Stein, Abigail en Zoyana. 🥰
Nathalie Nathalie schreef op 7 juni 2025 om 11:20 am
7 juni in de blokhut. Dank jullie welvoor deze fijne plek om even tot mijzelf te komen. Het was precies wat ik nodig had, deze rust en zo dicht bij de grond slapen. Alles was schoon en voelt heel fijn. Ik wens iedereen die hier verblijft veel genoegen! Nathalie
Sasja Sasja schreef op 7 juni 2025 om 11:11 am
Lieve Thea, Jammer genoeg warenmaar 1 nachtje in jullie mooie en gezellige B&B. We hadden best langer willen blijven. Heerlijk geslapen en genoten van de rust en de leuke inrichting! Wie weet tot ziens en veel dank. Lieve groetjes van: Sasja, Simon,Malou, Jess,Sylvia,Levi Job en Riley